Mobilnost
Na putu do dekarbonizacije

Izazov emisije CO2
Prevoz čini 24 odsto direktne globalne emisije CO 2 iz sagorevanja goriva, a drumska vozila - automobili, kamioni, autobusi i dvotočkaši - čine skoro tri četvrtine emisije transporta CO2 (preostali kvartal je iz avijacije i otpremnice). Apsolutna emisija CO 2 koju proizvodi transportni sektor moraće drastično da padne ako svet želi da ispuni ciljeve Pariskog sporazuma.
Sve veći broj zemalja donosi zakone usmerene na smanjenje emisije transporta CO2.

Najbolja opcija "Nazad u bazu"
Vodonik nudi snažnu alternativu bez ugljenika konvencionalnim gorivima jer jedino što vozila opremljena gorivnim ćelijama na vodonik emituju je vodena para.
Prednosti korišćenja vodonika kao čistog izvora goriva postaju sve očiglednije, posebno za težak transport, kao što su komercijalna vozila i javne tranzitne mreže. Flote su - po vrlini svojih obrazaca upotrebe - idealne za vodonik. Autobusi, vozovi i, u nekim slučajevima, kamioni su neprekidno u upotrebi, ali se uvek vraćaju u bazu. Kao rezultat toga, frekvencija dopune goriva na svakoj stanici je relativno visoka, čime se ubrzava povraćaj infrastrukturnih investicija. Električni autobusi koji saobraćaju na vodonik takođe snažno odjekuju među vozačima i putnicima. Nude mnogo glatkiju, opuštajuću vožnju jer smanjuju i vibracije i buku motora. Što je još važnije, korišćenje vodonika za napajanje javnog tranzita smanjuje štetne emisije ozona, uz istovremeno poboljšanje kvaliteta vazduha u urbanim sredinama.
